Sider

torsdag 17. november 2011

Lanta Animal Welfare

Jeg har ved et par anledninger tidligere nevnt senteret som Junie åpnet på Koh Lanta for en del år tilbake, og i dag var tiden for å besøke dette senteret:)

Jeg har et stort hundehjerte, og jeg tror nok ganske sikkert vi hadde hatt en firbeint venn om ikke vår bositusjon hadde vært så komplisert. Men gudskjelov får vi låne Oscar så ofte vi vil, og det redder min lengsel etter en firbeint venn:)

Hos Lanta Animal Welfare jobber det kun frivillige, og senteret tar i mot hunder og katter som har vært utsatt for grusomme ting, som bli helt bensin på, slått, matet med fiskekroker, påkjørt osv...osv. Vi ble fortalt at hunder blir sett på på samme måte som vi ser på rotter....
Du kan tro noen får store problemer når hun hører slikt.

Jeg er ikke så glad i katter som i hunder, men slike nøster som dette er vanskelig å motstå:)

Min kjære har lært seg å leve med min kjærlighet for hunder og når sant skal sies så tror jeg han liker de litt også;) Se så nydelig denne er da, smelt:) Han var ca 6 mnd:)
Også liker han katter:)
Vi fikk også med oss en operasjon hvor en katt ble sterilisert!
På Lanta Animal Welfare sørger de for at alle får sine vaksiner, kjærlighet, kos, mat og det de trenger for et verdig liv.
Her ligger Sara:)

I tillegg til å kose oss med dyrene, tok vi også med oss Pepsi og Soda på en gåtur på stranden:)
Pepsi er han lyse og Soda den hvite og sorte:)

Lanta Animal Welfare er et fantastisk tiltak for å hjelpe forsvarsløse hunder og katter på øya, og ønsker du å lese mer og kanskje bidra med noen få kroner, så gå gjerne inn på Lanta Animal Welfare

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar