Sider

onsdag 23. november 2011

Leaving Bangkok og Thailand

Så er dagen kommet og vi skal reise fra Bangkok og Thailand. Vi har hatt en fantastisk ferie og det er vemodig å skulle reise fra smilets land...
Transporten som tar oss til flyplassen på Koh Samui.

Ferdigsmurt frokostpakke levert av hotellet.

På flyplassen på Koh Samui

På vei inn i bussen som tar oss ut til flyet, vi får litt mer følelse av en Kardermommeby buss;)

Og flyet er jo ikke mindre artig;)

Tilbake hos skredderen, noen endringer måtte til, så nå har de ca 8 timer på seg til å gjøre alt ferdig.



Tid for lunsj på The Anna. Siste Tom Kah Gai....

Og deilig kaffe:)

Veldig koselig sted, som privatsjåføren vår tok oss til. Samme sjåfør som vi hadde da vi var i Bangkok sist og han hadde faktisk laget Green Curry til oss:)

På shopping senter, her hadde de den største "food court'n" jeg noen gang har sett. Og grillet and kunne man kjøpe......

og kylling.....

Og biler

Og en elv inne i kjøpesenteret!!!

Her er skredderen vår i aksjon, ei helt herlig dame som jeg fikk veldig god kontakt med.

Lønnen til disse er ikke all verden og da denne damen fikk litt ekstra penger i hånden fra meg, klemte hun meg masse og begynte å gråte. Da måtte jeg gråte litt også.....

Hun er også veldig mye mer glad i formene mine enn det jeg er;)

På flyplassen i Bangkok, siste thaimåltidet inntas:)

Forlatt Zürich og på vei til Oslo.


1 kommentar: