Sider

torsdag 17. november 2011

Koh Lanta på kryss og tvers:)

Vi var litt skeptiske til om vi skulle reise til Koh Lanta, men det har vi virkelig ikke angret på. Jeg synes øya er perfekt, ikke nordmenn og svensker på hvert eneste hjørne, og det liker jeg:)
Det er forresten Jeanette som er skribenten på denne reisebloggen, min kjære tok Australia og store deler av Coast to Coast USA, så nå var det min tur!!!:)

Vi leide oss scooter for å utforske øya, og Madeleine, Sara, Nicolai og Marius, mamma/stemamma og pappa/stepappa bruker selvfølgelig hjelm. Vi synes hjelm er kult:) Og når jeg i tillegg fikk rosa hjelm, så kunne det nesten ikke bli bedre. En rosa scooter kanskje....;)
Vi fant ganske fort ut at scooter'n trengte bensin, og bensinpumper er i grunn oppskrytt!!!

Vi fant et fantastisk sted på veien som virkelig var verdt et stopp. En slags restaurant på pynten kan man vel trygt si:)


Langt ned...
Fra utsiden
Vi fortsatt mot Lanta Old Town, veldig sjarmerende:)

Man får seg alltid noen påminnelser om hvor godt vi har det hjemme, disse husene er eksempel på det, og dette er virkelig ikke de verste

Ute på piren, bilde tatt inn mot gamlebyen

Lunsj ble fortært på et helt fantastisk sted, som tatt ut i fra en drøm:)
Caoutchouc het stedet, vært åpent i ca 3 uker og ligger så og si uti havet!
Du kan lese mer om stedet her:
Fra baksiden hvor vi satt og spiste





Ole Jørgen trengte en hårklipp og for det betalte han 90 bathiser, det er ca 17 kroner!!!!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar