Sider

tirsdag 8. november 2011

Middag på Lebua :)

De har to restauranter på toppen av Lebua, en med middelhavsmat og en med asiatisk mat. Vi er ihvertfall ikke i Thailand for å spise mat vi kan få mange andre steder, så asiatisk ble det. Restauranten ligger i 52 etg med en helt fantastisk utsikt. Og man blir vartet opp som kongelige. Det er nesten slik at jeg (Jeanette) føler det litt ubehagelig, fordi jeg liker ikke helt følelsen av at jeg skal være så mye bedre enn de...Men jeg regner med at jeg bare må venne meg til det, det er slik det er i smilets land:)

Litt trøtte i tryne er vi jo etter mange timer på reise....


Thaimat er noe av det beste vi vet, alle smakene som har fullstendig party i munnen, helt herlig:)

Den ene retten hadde haifinne på toppen.....
Her ser vi rett bort på rommet vårt:)

Langt ned ja...
Etter endt middag:)
Vi nevnte følelsen av Top Of The World tidligere, den blir ikke noe mindre når du tar heisen opp til toppen, 64 etg, og kan nyte utsikten fra Skybaren.

Se bandet som står ytterst der og spiller :)
For de av dere som har sett "Hangover 2", så er det altså her helikopteret og politiet rykker inn på slutten av filmen:)
Vi har forlenget oppholdet på Lebua med en natt, mye for å rekke et besøk hos skredderen onsdagen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar